100-dages projektet
I 2020 skrev jeg 100 børnerim og historier for børn med tilhørende illustrationer på 100 dage. Det var en del af #the100dayproject.
I 2020 skrev jeg 100 børnerim og historier for børn med tilhørende illustrationer på 100 dage. Det var en del af #the100dayproject.
En visualisering af kommunikationsstrategien skaber overblik og tydeliggør kanaler, budskaber og målgrupper på enkelte overskuelige ark
Grafisk facilitering til KOM21 – KForums årlige kommunikationskonference – skabte begejstring og synlighed om konferencen på sociale medier.
En tegneserie-dagbog om livet som Far på barsel. Glæde, frustration, frygt, ble-skift! Højdepunkter fra hverdags-livet som småbørnsfamilie
Grafisk facilitering til MSC-mærkets Årsmøde gjorde de tekniske emner lette at forstå og skabte et humoristisk og kærkomment, analogt afbræk.
Visuelle referater fra eCommerce Power Day var et sjovt og anderledes krydderi, som blev ivrigt downloaded af konferencens deltagere.
Grafisk facilitering til Clever Content Conference var til gavn for deltagerne og gav ekstra opmærksomhed på konferencens officielle hashtag.
Kan du blive Danmarks nye højrefløjs ikon? ‘Kampen for Danmark’ er et gratis satirisk brætspil om populisme på den danske politiske højrefløj. Lige til at printe ud.
Grafisk facilitering til Professionshøjskolen Absalons konference om samskabelse skabte værdifuldt indhold, som øgede deltagernes læring.